POLITYKA PRYWATNOŚCI
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Zakład Bieliźniarski KARO z siedzibą w Rumi, przy ul. Kosynierów 25, prowadzący stronę internetową pod adresem: www.zbkaro.pl
Jak się z nami skontaktować w celu uzyskania informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i wynikających z jego praw?
Skontaktuj się z wyznaczonym przez nas inspektorem ochrony danych osobowych poprzez:
adres email: iodo@sklep.zbkaro.pl
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, 84-230 Rumia, ul. Kosynierów 25
Skąd mamy Twoje dane?
Otrzymaliśmy je od Ciebie, podczas wypełniania formularza kontaktowego na stronie www.zbkaro.pl
W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do kontaktu z Tobą w sprawie przesłanych do nas zgłoszeń, zapytań, itp. Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu, zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych.
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.
Czy musisz nam podać swoje dane osobowe?
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych:
- imię, nazwisko, adres e-mail, w przypadku formularza kontaktowego,
- adres e-mail, w przypadku bezpośredniego odnośnika na naszą skrzynkę mailową.
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych w formularzu kontaktowym, nie będzie możliwości jego wysłania.
Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania,
- prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
- prawo żądania od Administratora usunięcia danych,
- prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego,
- prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?
Jeśli w wyniku zapytania ofertowego, dojdzie do realizacji Usługi, Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie zaufanym partnerom, podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze i transportowe.
Gdzie przechowujemy Twoje dane osobowe?
Wszystkie podane przez Ciebie dane, zapisane są w programie do obsługi skrzynki mailowej, a tym samym na serwerze obsługiwanym przez firmę hostingową. Połączenie między Klientem a serwerem odbywa się za pomocą szyfrowanego protokołu SSL, dzięki któremu nie ma możliwości przejęcia czy zmiany danych przesyłanych w ramach tego połączenia. W przypadku realizacji Usługi, Twoje dane zostaną zapisane w programie księgowym.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
W przypadku realizacji Usługi, Twoje dane osobowe przechowujemy w celu:
- posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji),
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych).
Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie w sposób wpływający na Twoje prawa?
Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Szczegółową informację na temat plików cookie i ich funkcjonowania znajdziesz pod tym linkiem.